Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt ons dit laten weten. Wij komen graag met u in contact. Het behouden van een goede relatie met u is voor ons erg belangrijk. Wij komen er graag samen met u op een goede wijze uit. U kunt contact opnemen met onze klachtenfunctionaris Sanne Amerika, door een e-mail te sturen naar [email protected], het contactformulier in te vullen op onze website of door ons te bellen op telefoonnummer 0174-700292.
Klachtenloket Zorg
Mocht u er niet uitkomen met ons dan kunt u de uw klacht indienen bij het onafhankelijke Klachtenloket Zorg, waarbij wij zijn aangesloten. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-3105392. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar [email protected]. Voor meer informatie kunt u kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/