Scroll

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht over uw arts, behandelaar?

Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt ons dit laten weten. Wij komen graag met u in contact. Het behouden van een goede relatie met u is voor ons erg belangrijk. Wij komen er graag samen met u op een goede wijze uit. U kunt contact opnemen met onze klachtenfunctionaris Sanne Amerika, door een e-mail te sturen naar [email protected], het contactformulier in te vullen op onze website of door ons te bellen op telefoonnummer 0174-700292. 

Klachtenloket Zorg
Mocht u er niet uitkomen met ons dan kunt u de uw klacht indienen bij het onafhankelijke Klachtenloket Zorg, waarbij wij zijn aangesloten. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-3105392. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar [email protected]. Voor meer informatie kunt u kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

De Geschillencommissie Zorg
U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen, waarbij Amerika Clinics is aangesloten. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.